1. KØB HOS BO-KOMPLET.DK

Alle aftaler indgås på dansk.
Der er ikke indgået en bindende købeaftale med dmkdesign.dk før du har modtaget en ordrebekræftelse.
dmkdesign.dk opbevarer ikke selve ordrebekræftelsen efter den er fremsendt til kunden. 
 
2. PRISER OG VARELAGER
Alle oplyste priser er inklusiv moms og i danske kroner.
 
Der tages forbehold for tryk-/tastefejl, prisfejl samt for udsolgte og udgåede varer.
 
 
3. BESTILLING
På bo-komplet.dk kan du kun bestille varer via vores hjemmeside. Hvis du har forespørgsler til varer, som ikke er på siden, er du altid mere end velkommen til at kontakte os på telefon 42 410 420  eller bokomplet@mail.dk
 
Sådan foretages købet:
1. Find de varer du ønsker og læg dem i kurven og tryk til sidst på "Se kurven" i øverste højre hjørne.
2. Læs og accepterer vores handelsbetingelser.
3. Indtast dine personlige oplysninger.
4. Tjek alle oplysninger er korrekte og tryk bekræft købet.
5. Indtast betalingskortoplysninger og tryk godkend. 
 
 
4. AFBESTILLING
Ønsker du at afbestille eller annullere en allerede afgivet bestilling, bør det som udgangspunkt ske ved at fremsende en e-mail med emnet "Afbestilling" til bokomplet@mail.dk. Her bør bestillingstidspunkt samt ordrenummer fremgå.
 
Har du modtaget en ordrebekræftelse pr. e-mail, kan denne returneres til afsender med teksten "Afbestilling!" indsat i emnefeltet. Afbestilling bør ske hurtigst mulig for ikke at risikere ordren allerede er afsendt.
 
Afbestillingen kan først betragtes som gennemført, når du modtager en bekræftelse herpå fra bo-komplet.dk
 
5. BETALING
Vi har en betalingsaftale med Nets og hos bo-komplet.dk kan der betales med:
 
- Dankort
- Visa/Dankort .
- MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron, JCB og American Express.
 
Brug af betalingskort er der ikke forbundet et kortgebyr.
 
Betales med betalingskort er du altid sikret mod misbrug. Du har nemlig mulighed for at afvise en betaling, når du modtager din betalingsoversigt. Du har ingen selvrisiko i tilfælde af, at dit kort bliver misbrugt i en internet-butik, der benytter SSL (Secure Socket Layer) i sit betalingssystem. Dermed er du bedre sikret end i den fysiske verden, hvor du har en selvrisiko på 1200 kr. når dit dankort misbruges ved brug af PIN-koden.
 
Data du sender i forbindelse med køb betalt med betalingskort er krypterede (SSL). Hverken bo-komplet.dk eller andre har mulighed for at læse dataene.
 
Beløbet trækkes på din konto samme dag som varen afsendes. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.
 
Du kan IKKE forudbetale med konto-til-kontobetaling. Du kan kun betale med betalingskort, idet denne betalingsform giver dig de bedste forbrugerrettigheder. Dit pengeinstitut kan nemlig tilbageføre din betaling, hvis:
- du ikke har modtaget varen. 
- du har været udsat for et misbrug af dine kortoplysninger. 
- du har fortrudt købet, inden du har modtaget varen ved fx. at nægte at modtage den eller undlade at afhente den på posthuset. 
 
6. LEVERING
Leveringstiden er normalt 1-4 hverdage, fra vi har modtaget din ordre.
 
7. FORSENDELSESOMKOSTNINGER
Vi sender vores varer med GLS til den pakkeshop som er valgt.  
 
Enhedspris leveret med GLS er kr. 47
 
TIL UDLANDET:
Vi sender kun til Danmark.
 
8. FORTRYDELSESRET
Du har altid 14 dages fortrydelsesret, når du handler på bo-komplet.dk
 
Fortrydelsesretten løber fra den dag hvor du har modtaget din vare. Fortrydelsesretten kan kun udnyttes hvis varen tilbageleveres i samme stand. Du må naturligvis gerne prøve varen, men fortrydelsesretten bortfalder altså, hvis du bruger varen på en måde som åbenbart forringer varens salgsværdi. Alle mærker skal sidde på varen.
 
Fortrydelsesretten udnyttes ved at returnere varen ubrugt sammen med kopi af faktura eller bon og evt. forudgående korrespondance. 
 
Når fortrydelsesretten udnyttes skal du selv betale portoen for at sende varen retur.
 
SÅDAN RETURNERER DU VAREN
Der er to måder hvorpå De kan returnere varen på: 
• De kan nægte at modtage varen fra GLS
  o I denne sammenhæng beder vi Dem om, at gøre GLS opmærksom på, at De straks kan returnere varen til bo-komplet.dk
• De kan modtage varen fra GLS og efterfølgende inden for de 14 dage, returnere varen til bo-komplet.dk
  o I denne sammenhæng beder vi Dem vedlægge en kopi af fakturaen for de købte varer, som dokumentation for at den/de returnerede varer er købt hos .
 
Varen sendes retur til:
Bo-komplet.dk
Højen 12.
4700 Næstved.
 
Når du fortryder dit køb tilbagebetales købesummen naturligvis til dig. Dette gøres ved at returnere beløbet på dit betalingskort der er handlet med, når vi har fået varen retur og kontrolleret at den lever op til reglerne for fortrydelsen. 
 
 
9. REKLAMATIONSRET
 
Eventuelle fejl eller mangler ved levering fra dmkdesign.dk, skal påberåbes indenfor 2 mdr. efter modtagelsen af varer. Det er kundens pligt at angive og på forlangende vise, hvordan fejlen eller manglen ytrer sig. Hvis kunden opdager en fejl, skal denne indenfor 2 mdr. rette henvendelse os.
 
Når du handler på bo-komplet.dk har du selvfølgelig 2 års reklamationsret gældende fra købsdato med mindre andet er anført i produktbeskrivelsen. Dette betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Dette betinger selvfølgelig at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
 
Der skal reklameres inden rimelig tid efter at du har opdaget manglen ved varen. 
 
OBS: Kontakt os inden pakken afsendes, så sender vi en returpakkelabel til dig. 
 
Varen skal sendes sammen med en angivelse af følgende: En præcis beskrivelse af hvor og hvad fejlen er og eventuelt hvordan den er opstået. Bemærk – vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller andet. Husk altid at sende varen tilbage i forsvarlig emballage, og få en kvittering for afsendelse. 
 
10. BEHANDLING AF PERSONOPLYSNINGER
Når du handler via dmkdesign.dk skal du som minimum oplyse navn, adresse, telefonnummer og e-mailadresse. Disse oplysninger er  nødvendige for, at vi kan gennemføre din konkrete bestilling.
 
Alle registrerede oplysninger bliver behandlet i henhold til reglerne i Persondataloven. Dine oplysninger vil ikke blive solgt eller videregivet til tredjemand. Som registreret har du altid mulighed for aktindsigt, og du kan gøre indsigelse mod en registrering i henhold til reglerne i Persondataloven.
 
11. OM ANDVENDELSE AF HJEMMESIDEN
 
DINE PERSONLIGE OPLYSNINGER
For at du kan indgå en aftale med os via websitet skal du lade dig registrere med følgende personlige oplysninger:
 
navn
adresse
telefonnummer
e-mail adresse
 
Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret. Vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret. Oplysninger afgivet til bo-komplet.dk videregives eller sælges på ingen måde til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.
 

Oplysning om klagemuligheder

En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via   http://www.forbrug.dk

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her -

http://ec.europa.eu/odr  Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse bokomplet@mail.dk